برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

بازگشت فرش‌آرا به جایگاه قبلی| پیروزی با قدرت بهادری!

  • کد خبر: ۹۳۶۱۲
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
بازگشت فرش‌آرا به جایگاه قبلی| پیروزی با قدرت بهادری!
نماینده مشهد نیم‌فصل دوم را با یک برد خانگی آغاز کرد و تا پله ششم جدول بالا آمد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به پایان رسید و حالا نماینده‌های مشهد در جایگاه شش‌و‌هشتی لیگ برتر فوتسال ایستاده‌اند. تیم فوتسال فرش‌آرا که روز گذشته در سالن شهید بهشتی مشهد به‌مصاف میهمانش فولاد زرند ایرانیان رفته بود، در پایان یک بازی پایاپای و نفس‌گیر توانست ۲‌بر ۱ از سد حریف خود بگذرد؛ تیمی که در نیم‌فصل دوم با کادر فنی جدید روانه این پیکار‌ها شده و حالا قدرت بهادری را به‌عنوان سرمربی‌بازیکن، بالا سر خود می‌بیند.

زردآبی‌های مشهدی با این برتری توانستند تا پله ششم جدول بالا بیایند و هجده‌امتیازی شوند. این پنجمین برد فصل فرش‌آرا بود که در نخستین بازی دور برگشت و در مشهد رقم خورد. دیگر‌نماینده مشهد، چیپس‌کامل، نیز توانسته بود در بازی این هفته خود تا دقایق ابتدایی نیمه دوم از راگا تهران ۲‌بر ۱ جلو باشد که تیم میهمان اقدام به ترک زمین کرد و بازی نیمه‌تمام ماند؛ اتفاقی که به احتمال قریب‌به‌یقین ۳‌امتیاز بازی را تقدیم مشهدی‌ها خواهد کرد و چیپس از همین حالا هفده‌امتیازی و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی است.

نیمه پُراضطراب فرش

نخستین دیدار نیم‌فصل دوم برای فرش‌آرا بازی سختی بود؛ دیداری که از جنبه‌های مختلف، استرس و فشار زیادی را به تیم مشهد وارد می‌کرد. تغییر پُرحاشیه کادر فنی فرش‌آرا در نیم‌فصل سبب شده بود تا فشار روانی زیادی روی بازیکنان این تیم در این بازی باشد، تا‌جایی که مشهدی‌ها در شروع بازی پُر‌اضطراب و عجولانه بازی می‌کردند. اتفاقی که این فرصت را به تیم جوان و صد‌البته باهوش فولاد زرند ایرانیان می‌داد تا روی دروازه علی رحیمی خطرساز ظاهر شوند.

حملات تیزهوشانه‌ای که روی شتاب‌زدگی و بی‌برنامگی فرشی‌ها طراحی می‌شد و دست‌آخر در دقیقه ۴ بازی به گل اول بازی به سود تیم میهمان انجامید؛ جایی که بعد از بلاک‌شوت بازیکن فولاد، مدافعان و گلر فرش‌آرا مستأصل و سردرگم تماشاگر پاس زیبای در عرض برای یقین‌لو بودند تا این بازیکن با ضربه سر به راحتی آب خوردن دروازه فرش را باز کند. گلی که استرس و فشار را بر زردآبی‌های میزبان بیشتر کرد؛ تا‌جایی‌که نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و تلاش شاگردان بهادری در طول این نیمه چیزی به جز یک تلاش نافرجام نبود.

اعجاز نیمه‌تمام یک گلر

با‌وجود بازی عجولانه و بی‌برنامه فرش‌آرا در نیمه نخست، باز هم بازیکنان این تیم شوت‌های زیادی به‌سمت چهارچوب فولاد زدند؛ شوت‌هایی که چندان خطرناک نبودند، اما هر بار گلر جوان حریف کرمانی را گرم‌تر کردند. تا‌جایی‌که همتی، سنگربان فولاد زرند ایرانیان، رفته‌رفته گرم شد و به نظر دروازه‌اش دیگر نفوذناپذیر جلوه می‌کرد. با‌این‌همه در نیمه دوم روی حرکت عالی حامد عبداللهی و پاس بی‌نقصش پشت بازیکنان فولاد، این هاشم فرج‌زاده بود که روی نبوغ فردی توانست دروازه همتی را باز کند تا همه‌چیز به تساوی کشیده شود. در ادامه و درحالی‌که بازی پایاپای دنبال می‌شد، شوت زمینی سینا ممبینی این‌بار با واکنش خوب گلر کرمانی‌ها مواجه نشد تا بازی در ۵‌دقیقه به پایان بازی ۲‌بر ۱ شود. در ۲ دقیقه آخر، زرندی‌ها به بازی پنج‌نفره نیز روی آوردند، ولی دفاع خوب فرش‌آرایی‌ها درنهایت ۳ امتیاز این بازی را برای آن‌ها واریز کرد.

نیمه چربش تجربه به جوانی

مصدومیت امین نصرا...، بازیکن باتجربه فولاد‌زرند، در همان نیمه اول، کمی کار را برای این تیم در نیمه دوم سخت کرد. از‌سوی‌دیگر فرشی‌ها در نیمه دوم با تکیه بر تجربه برخی بازیکنانشان رفته‌رفته توپ‌و‌میدان را در اختیار گرفتند و روی صحنه هر ۲ گل هم این تجربه و نبوغ به چشم می‌آمد. البته در‌این‌بین نباید از نقش علی رحیمی، سنگربان تیم مشهد، نیز بگذریم که چندین‌و‌چندبار با واکنش‌هایش پشت‌سر بازیکن عقب‌گیر فرش مانع گل‌زنی تیم میهمان شد. در این نیمه تجربه بازیکنان فرش‌آرا بر جوانی فولادی‌ها چربید.

فرش دوباره در جایگاه خود!

جدول لیگ برتر این فصل نشان می‌دهد که فرش‌آرا برای رسیدن به ۵ تیم اول جدول چندان امیدی ندارد؛ یعنی نه فقط فرش‌آرا، بلکه هیچ تیمی از جایگاه ششم تا چهاردهم جدول حتی فکرش را هم نمی‌کند که بتواند به ۵ تیم بالانشین که از حیث‌امتیازی از حریفان فاصله گرفته‌اند، برسند. این در‌حالی است که حالا تیم‌های دوازدهم تا ششم جدول با فاصله امتیازی بسیار اندک با هم قرار دارند و کسب جایگاه ششم جدول برای هر‌کدامشان امید و آرزوست. فرش‌آرا به نظر این فصل باید برای حفظ همین رتبه ششمی تلاش کند. در سایر دیدار‌های روز گذشته لیگ برتر فوتسال سن‌ایچ توانست ۱۱ بر ۳ حفاری را از پیش‌رو بردارد. گیتی‌پسند ۳‌بر‌۰ سپاهان را برد، مس سونگون ۴‌بر‌۲ از سد زندی‌بتن کلاردشت گذشت و مقاومت البرز هم در یک جدال حساس و نزدیک ۲‌بر‌۱ مغلوب کراپ الوند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->